Data e postimit: 2014-08-08 17:40:12
Lexime: 2457
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Uria të dërgon të merresh me punë të liga !

Vepra te ngjashme
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i mençurisë
Mençuria është me vlerë prandaj përdore çdoherë, mos e le dhe një pikë të vetme pa e shfrytëzuar se nëse bëhesh i tillë të mirën e ke injoruar. Bëhu i kujdesshëm kur flet ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Një e ligë s'paguhet me dhjetë të mira ! 2.Nuk jetohet si qeni në zingjir !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E keqja largohet ,e mira dyfishohet ! 2.Harrimi është pluhur i trashë i të ligës ,dhe i vdekjes !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Puna e mëson njeriun,si duhet punuar ! 2.Pa e kryer një punë,s'fillon tjetra
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Heshtja nuk është shenjë ligësie; Bën zhurmë kush përbrenda është bosh"
Autori: Dea Bajrami · Lloji: Poezi personale · Tema: Klasa jone
KLASA JONE Klasa jone ngrotesi Ne te jane gjith shok e shoqe Eshte ajo gjithnje e para Kur mer pjes neper gara REFREN 2 Klasa jon,klasa jon Vater ku fitohet dituri Puna jon,puna jon Nje garanci per te bukuren ardhmeri Klasa jone lule e...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter
Hejj Ckm, Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te tjera. Sot ta ndjeja nevojen sic cdo dite. Desha te te them se qe kur je larguar ti nga kjo bote,njerezit e ndyre shumohen akoma dhe me shume.Po po ata nj...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Punëtorit Zgjohet herët në agim Që të punojë shkon pa përtim E familjen që ti mbajë Deri në muzg ai punon Ditë e natë kurr s'pushon Që të ketë një jetë më të mirë Ai po lufton Koha kështu i kalon ...
Autori: Sara Beleshi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Tema: Poezi filozofike-Meditative
Lule Ata me dhane nje lule. Per cfare? A mund ,te kem nje moment Para se te shkoj. Ata me pane cuditshem. Perse? A mundem dot t'i shoh pa menduar kater-here. Ata me dhane ndjenje,dashuri,urrejtje... Uria eshte vuajtje apo dashuria eshte urrej...
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Pershkrim · Tema: Poezi per mjerimin
Mjerimi I MJERE AI QE LIND NE VARFERI S'KA ME NGRENE E S'KA ME PI, S'ka nje shtepi permbi koke SE KEMBET E TIJ PREKIN NE TOKE, Me ato sy te medhenj e bark te uritur Qe t'i japi dikush dicka ata rrine duke pritur, O jete e Mallkuar, shume njerez ng...
Autori: Shkrimtari i panjohur · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Varfëria
Të plendosur në rrugë, një fëmijë të gjorë unë pashë. Ai lyp e është i shkretë, dhe i braktisur nga të gjithë. Hej,dëgjoni! Nuk ju dhëmb ai shpirt kur shihni atë që përpëlitet për një strehë? Nuk ju trishton aspak kur ...
Autori: dritana · Lloji: Fabul · Tema: kafshet
Nje dite te bukur gjarperi,miu dhe shqiponjadalin se bashku ne nje fushe.Ata i kishte marre uria dhe po kerkonin ushqim: -SHqiponje ti meqe ke krahe dhe fluturon shko dhe na gjej ca ushqim,-tha gjarperi.Shqiponja iku dhe po kerkonte ushqim.Gjarperi nuk d...
Autori: Beki Dodaj · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Monolog i ndertuar ne baze te pyetjeve
Erresire!....Ngado qe hedh kembet erresire.cfare do qe me sheh syri; erresire.A mos;jam e vetme???MOs ndoshta mbeta vetem ne mes te kesaje erresire??Por prisni.Mos,mos ndoshta pashe nje drite?? Oh po !!.....Po po ja tek eshte une po e shoh.Eh sa e lumtu...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vuajtjet
Zemër e regjur me vuajtjet e së shkuarës E shkrirë dhe e tretur prej vajit rrëke Piskama të tmerrshme bien si rrufe Në qiell të zi të therorit. Gërmadhë kalbësirë,e zaptuar nga frika e dhimbja. Luajnë,hidhen,kërcejnë në mes tÃ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com